Ny kamera <3

Nästan hela slutspurten av helgen gick åt till att lära sig fota med nya kameran.
I morse lärde jag mig zooma!
Låt inte så förvånad, alla är inte begåvade med knivskarp teknisk kunskap ;)

Jag tog en välbehövd sovmorgon & bemödade mig inte att gå ner till vårdcentralen förren 13.
Nu är iallafall jag, högrisk patient som jag är med astma o allt, vaccinerad mot svinis.
Jag hade glömt hur ont vaccinationer gör.... kan bero på att det var i årskurs 4 eller nåt liknande senaste togs.

På ritfronten inget nytt.
Känns som jag tappat skaparglädjen lite på måleriplanet.
Kan också bero på avsaknaden av beställningar & beröm i kommentarsfälten på både FB & hemsidan.
En vacker dag så sätter jag mig igen & då kommer månader av bottled up konstnärlighet fylla pappret med underbara motiv.
Till dess får jag drömma mig bort i gamla porträtt från svunna tider.
   
Om nån vill besöka min sida så är adressen: http://nattmarasart.vpsite.se/


Eftersom barnen varit hos B-I i helgen så har djuren fått stå modell när jag lärt mig fota med nya kameran & så här fina bilder blev det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0