sjuk jul?

Nu har alla varit sjuka.
Alla utom jag, men imorse kom det.
Bara lite ont i hals & huvud men det kan bli värre.
Håller tummarna att alla håller sig någorlunda friska över jul, sen kan de få bli sjuka igen :)
Jag älskar julen!
Jag gillar att ge & att se förväntan & glädjen när andra får.
Jag hatar däremot mörkret som kommer med vintertiden, jag blir så trött & grinig av att inte ha sol i ansiktet varje dag.

Förra veckan passade vi på att klä granen eftersom barnen var hemma & var uttråkade båda två.

Vår fina gran.

Veckan innan lucia började folk smälla smällare & fyrverkerier runt vårt område.
Tyvärr är vår lilla Cajsa rädd för både smällare & traktorer/plogar så vi ska prova D.A.P spray i år & se om det hjälper.


Valparna har blivit så stora & ännu fler blev de när schnauzern fick valpar också.
Här är 4 av 7.


alla barnen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0