Trött

Igår var jag på "jobbet".
Det känns så jäkla bra när man känner sig säker på sin talang.
Jag klippte världens fulaste blandras & efteråt kunde han klassas som en av de sötaste, då är man nöjd!
Sen klippte jag min "stammis", en korthårig perser, (de envisas med att säga att han är blandras med en exot, fast jag säger att de är i princip samma ras)
rakas ner ska han iallafall.
Snällare & sötare kisse får man leta efter, säger inte halv sju när man rakar, badar & fönar.



Idag... Jag har haft problem med huvudvärk ett par dagar nu & imorse så kändes det som om det hängde 10 kg:s tyngder i både pannan & bakhuvudet.... i krokar stora som ankare dessutom!
Inge bra.
Jag bestämde med mig själv att jag skulle passa på att köpa strömming nu när det var så billigt (39:90/kg).
Så innan jag & Iris åkte till ridskolan kokade jag kräftströmming till imorrn.
En del av strömmingen la jag undan för stekning.
Ska bli så gott.

 

Iris hoppade kombination på Lili, hon är så duktig.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0