I suck...

...at uppdatera :P

Detta har hänt:

¤Den svarta sumokissen Babsalotten har flyttat till en ny familj *snif*

¤Jag fick förlängning på min aktivitetsersättning till dec 2011
så jag ska börja läsa upp lite ämnen efter sommaren inför en ev utbildning till nåt annat än hundtrimmare
 eftersom AF vill att jag efter dec 2011 går upp till 100%
& det tror jag inte att jag kan få ihop på bara trimmet :(

¤Jag har hittat en yrkesutbildning inriktning konditori/ bageri som jag vill gå
*drömmer om hundcafé med trim i anslutning*

¤Jag var på dopet, det var jättefint & jag gillar verkligen när man kan få träffa folk/släkt som man inte träffar så ofta.
Det utlovade dop- porträttet



återkommer inom kort....
förhoppningsvis :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0