29 år...

I fredags fyllde jag 29 år.
Snart halvvägs till 60!!
Det vart jättekrångligt för jag hade glömt att jag tackat ja till att passa mammas valpar + deras mammor.
Jag som ville vara  med mina vänner egentligen....
men mina bröder kom & överraskade med tårta o grejer mitt i kaoset av valpar, kisstidningar & bajs :P
Sen bjöd Micke mig på restaurang mellan matningar & rastningar.
Väldigt trevligt men samtidigt väldigt ledsamt just för att jag ville ha lite mer.
Nästa år........
nästa år... blir det ordentligt.

Jag känner att det betyder mer nu att ha vänner & släkt omkring mig, det måste ju ha med åldern att göra.
Utan alla känner jag mig isolerad & ensam trots att jag vet att ni tänker på mig ibland där borta i era egna liv.

Jag är så uppspelt!!
Vi är bjudna på dop & jag ääääääälskar att göra/ge personliga presenter.
Ett klassiskt blyertsporträtt med en liten twist blev det.
Porträtt är ju min specialitet ;)
Jag hoppas hon tycker om den när hon blir stor...
Jag kan knappt hålla mig ända till dess ^^
Får sätta in en bild sen när den blivit revealad.


Kommentarer
Postat av: Sofia-mamma till Vilja född med läpp och käkspalt

Tack för alla tips!:)

Ska testa kvarg med funlight! :) Där får jag ju lite mjölkprodukt också. Vilket känns som att det behövs.



Ska bli spännande med purefasen. Vi måste dock inte purea utan tugga noggrannt. Imorgon då jäklar. jag har längtat efter mat såå mkt! :D

2011-02-27 @ 16:00:12
URL: http://underbaravilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0