nostalgi

Jag letade runt bland mina gamla släktfoton.
Det får mig inte direkt att lägga ner mina planer på släktforskning men min mammas släkt är rätt massiv :P

Häromdagen hörde jag vaggvisan som farmor med sina harmoniska näsfiip brukade nynna för mig när jag var väldans liten.
Jag önskar hon levt längre, hon var min absolut bästa vän under min uppväxt & hon hade alltid tid att lyssna <3
Farmor & Trollet


Mormor & morfar
 

Hela släkten på pappas sida + respektive (jag har limegrön tröja såklart)


Imorgon ska jag klippa håret, ska bli så skönt för nu ser det risigt & tunt ut.
Sen på kvällen är det dags att fixa passen inför alla roliga resor i sommar
(men mest längtar vi alla till Gotland)

<3 gotland <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0